ေ၀ဖန္တဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္

ေ၀ဖန္တာကို ခံရတဲ့အခါ မ်ားေသာအားၿဖင့္ ပံုစံ ၂ မ်ိဳးရွိတယ္။

ပထမပံုစံက ၿငင္းပယ္ဖို႔၊ ဖံုးကြယ္ဖို႔ ၾကိဳးစားတယ္။

ဒုတိယပံုစံက ၿငင္းလို႔မရ၊ ဖုံုးလို႔မရရင္ ၿပန္ေၿပာတယ္။

ခ်ီးမြမ္းတိုင္း၊ ကဲ့ရဲ႕တိုင္း စိတ္ဆိုးတတ္တဲ့သူဟာ စိတ္မခိုင္ေသာသူ ၿဖစ္တယ္။
 

ကိုယ့္ကိုယ္ကို ယံုၾကည္မႈ ရွိတဲ့သူ၊ ကိုယ့္အလုပ္ကို ကိုယ္အတတ္ႏိုင္ဆံုးေကာင္းေအာင္ လုပ္တဲ့သူဟာ စိတ္ေက်နပ္မႈရေနတယ္။ စိတ္ခ်မ္းသာေနတယ္။ ေပ်ာ္ေနတယ္။

သူမ်ားခ်ီးမြမ္းတာေပၚမွာ မွီခိုမႈမရွိဘူး။ လြတ္လပ္ေနတယ္။
 

ကိုယ့္ကို သူမ်ားက ေ၀ဖန္တဲ့အခါ သူေထာက္ၿပတဲ့အမွား၊ ခ်ဳိ႕ယြင္ခ်က္ ကိုယ့္မွာ ရွိေနသလားဆိုတာကို ၾကည့္ဖို႔ အခြင့္အေရးရသြားတယ္။

ရိုးရိုးသားသားၾကည့္တဲ့အခါ သူေထာက္ၿပတဲ့အမွား ကိုယ့္မွာရွိေနရင္ ဒီခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ကို သတိနဲ႔ ဥာဏ္နဲ႔ ၾကည့္ၿပီးေတာ့ တၿဖည္းၿဖည္းၿပင္ႏိုင္ရင္ ကိုယ့္မွာ အက်ိဳးအမ်ားၾကီးရွိတယ္။

အဲ့ဒီလိုအက်ိဳးရွိသြားတဲ့အခါ ကိုယ့္ဘ၀အေၿခအေနကိုလည္း တိုးတက္သြားလို႔ ေ၀ဖန္တဲ့သူကိုေတာင္ ေက်းဇူးတင္တဲ့ စိတ္မ်ိဳးၿဖစ္မယ္။
 

တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ အၿပစ္တင္ရင္ ေ၀ဖန္ရင္း ႏွစ္ေယာက္စလံုး စိတ္ဓါတ္ေတြ ၾကမ္းတမ္းသြားရတာ မေကာင္းဘူး။
 
ကိုယ့္စိတ္ကို ကိုယ္သိၿပီးေတာ့ ကိုယ္ခ်င္းစာစိတ္နဲ႔ ညွာညွာတာတာေၿပာရင္ ႏွစ္ေယာက္စလံုး စိတ္ေနသေဘာထားၾကီးလာမယ္၊ ၿမင့္ၿမတ္လာမယ္။

တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ ေလးစားမႈရွိၿပီးေတာ့ ေရရည္ဆက္ဆံေရး အဆင္ေၿပမယ္။

ရန္သူမၿဖစ္ဘဲ မိတ္ေဆြၿဖစ္လာမယ္။

This entry was posted in ေကာက္ႏႈတ္မႈမ်ား and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s